BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 1, 2011

seolah esok tiada lagi..

assalamualaikum.. saja aku pilih tajuk post kali ini.. "seolah esok tiada lagi".. apa pun yang penting buatlah sesuatu sebaik mungkin hari ini, seolah2 esok adalah penamat untuk kita.. sibukkan diri semaksima mungkin seolah2 inilah terakhir kalinya kita begini.. ketawalah sepuas hati bersama teman2 seolah2 esok tangisan mengiringi kita.. apa pun yang penting, sayangilah insan yang menyayangi dan menghargai kita seolah2 esok tiada lagi peluang kedua untuk mengecap bahagia.
"seolah esok tiada lagi"
p/s : annur hidayah aku  sentiasa berdoa dan berharap kau temukan bahagia dalam apa jua jalan yang kau pilih.. semoga cahayamu akan terus menyinari mereka yang memerlukannya.
p/s : ros hijau aku hanya mampu berharap kau juga berjaya dalam apa jua yang ingin kau ceburi.. jangan cepat berputus asa dan mengalah.. selagi kau belum tewas dalam perjuanganmu.. insyaAllah, kebahagiaan pasti akan jadi milikmu dan semoga kau berhak disayangi dan memiliki..
p/s : aydizah tiada yang mampu ku tinggalkan untukmu selain aku membawa pergi semua kenangan antara kita.. sesungguhnya tiada yang lebih menarik dalam hidup ini selain mengenali dan membahagiakanmu. maafkan aku kerna tidak cukup sempurna buatmu..

0 comments: