BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 17, 2011

Ana redha...

Alahamdulillah.. selesai sudah 2 kertas untuk minggu ini... Ana nak siapkan diri untuk 4 kertas minggu hadapan pula.. alhamdulillah... Ana redha.. walaupun ada silap di sana dan sini, namun ana ikhlaskan semuanya..

Apa yang dapat ana kongsikan dan rumuskan untuk apa yang terjadi sepanjang minggu ini, walaupun masih bersisa..penuh dengan ujian dan dugaan.. Ana tahu, apa saja yang Allah turunkan itu, ana mampu hadapinya... alhamdulillah... Itu tanda Dia sayangkan ana.. alhamdulillah..

Ana ikhlaskan semuanya.. bagi ana, cukuplah ana padamkan segala-galanya dalam memori ana ni.. Cukuplah.. ana dah tak larat. Ana pun dah xmahu mendesak.. Ana ikutkan saja apa yang berlaku.. Tentu Allah Maha Mengetahui.. InsyaAllah.. tentu ada jalan untuk ana nanti.

Ana perlu kuatkan semangat ana untuk akhiri apa yang ana dah mulakan sejak 2 tahun yang lepas. InsyaAllah.. Biar ana seorang yang tanggung silap ini sendirian. Bukan salah teman2 ana.. Walhal mereka pun dah acapkali nasihatkan ana...tapi ana ingkar.MasyaAllah..Sahabat2, maafkan ana ya..Ana terlalu asyik dengan bisikan nafsu.

Cuba buat dan anggap tiada apa yang berlaku.. mungkin itu yang sepatutnya ana lakukan saat ini.. Ya Allah, berilah ana kekuatan...Ana hamba yang lemah.. jauhkan ana dari bisikan2 itu..AMINN

0 comments: