BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 22, 2011

BUAT MY 2ND AUTHOR..

assalamualaikum ya ukhti... ku doa padaNya yang Maha Esa, moga kau diberikan hidayah dan redha dariNya.. insyaAllah.

Ukhti, aku harap, kau masih bisa menyumbang sesuatu untuk tatapanku dan para pembaca sekalian. Aku juga berharap, kau masih bisa dan masih berkeinginan untuk menulis sesuatu untuk ku jadikan bekalan buatku kelak. Sesungguhnya, apa saja yang lahir dari hatimu dan kau paparkan di paparan ini amatlah bermakna untukku jua.

Ukhti, aku sangat berbesar hati dengan adanya dirimu di sisi aku.. Saat aku benar-benar memerlukan sumber kekuatan, kau hadir memberikan aku tongkat untuk berpaut. Justeru itu, masakan kau tega untuk menjauh dari paparan yang kita bina ini. Mungkin aku bertindak keterlaluan dengan mengubah gaya penulisanku..bahkan aku menambah gadget yang pada dirimu tidak selari dengan corak dan gaya penceritaan kamu. Maafkan aku ya.. Aku cuma ingin mencari siapa diriku yang sebenarnya, dan alhamdulillah, ku temu diriku dengan cara aku mendekatkan diri ini pada penciptaku..

Ukhti, segala pendapat dan luahan dari mu ku harap kau teruskan.. Teruskanlah.. jangan pernah berhenti.. Dan aku pohon, seandainya aku sudah tiada, seandainya aku pergi dahulu dari mu, jangan pernah berhenti berkarya.. Jangan pernah berhenti menyumbang sesuatu buat tatapan dan panduan orang lain.. Jadilah lilin yang menerangi kegelapan.. Jadilah pembimbing dan pendidik, walaupun didikanmu kau anggap cuma sekecil hama.. namun besar impaknya..

Ukhti, persahabatan yang terjalin antara kita insyaAllah, akan ku siram dengan baja.. Ukhwahfillah ini takkan terputus sampai bila-bila, walaupun jarak dan dimensi masa kelak. Aku berjanji. kaulah sahabatku, dunia dan akhirat... InsyaAllah... 

0 comments: