BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 18, 2011

mengapa sulit mengaku...

assalamualaikum.. saja aku letak tajuk post kali ini "mengapa sulit mengaku..." aku tidak menujukan ia pada sesiapa.. sama ada yang hidup ataupun telah kembali dijemputNYA.. namun jika ada yang terasa hati, tersentuh dek coretan ku ini, 10 jari ku susun memohon keampunan..

mengapa sulit mengaku...hmm kadang2 tu pernah x kita rasa cam ni.. ehh aku ni macam nak cakap.. tapi kenapa lidah ni kelu sangat nak luahkan pe yang terbuku dalam hati ni?

mengapa sulit mengaku.. hrmm kadang2 tu pernah tak, bila kita call seseorang tu.. dan dan je em perbualan tu cam termati.. kaku je.. tak pasal2 orang yang dihubungi anggap kita ni jenis yang membosankan.. huhu..

mengapa sulit mengaku... hrmm masa aku menulis La Tahzan  kelmarin, memang aku tumpukan sepenuh perhatian pada penulisan aku tu.. n aku tak lah terfikir nak kaitkan isu tu dengan hamba Allah ni.. tapi agknya Allah tu Maha Mengatahui apa isi hati aku ni.. tiba2 aku dapat message dari seseorang.. apa yang aku rasa masa tu..hanya Allah je yang tahu.. masyaAllah..DIA bukakan pintu harinya untuk menghubungiku..aku terkedu seketika...

mengapa sulit mengaku... erm fikir2kanlah...

0 comments: