BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 18, 2011

Masih ada yang kurang...

Assalamualaikum.. bertemu kembali

nampaknya masih ada yang kurang dengan persahabatan yang ku hulurkan.. dimanakah agaknya? aku sendiri tidak mengerti. Ya Allah.. apa lagi yang harus aku buat untuk yakinkan dirinya?

katanya, aku terlalu melayaninya dengan baik.. tak usah care.. xperlu risaukan dirinya.. tpi, ini dah memang aku.. andai aku benar2 ingin berkawan... itu yang akan aku lakukan.. pada semua kawan2 ku.. insyaAllah..tapi dia...??

yang penting, aku sebagai kawan harus terima apa saja yang kawan aku inginkan.. seorang kawan akan cuba membahagiakan kawannya.. dan kalau menjauhi itu akan membahagiakannya, baiklah..

sisa2 hidup ini ingin sekali ku penuhi dengan membahagiakan hidup orang lain. insyaAllah..

duhai kawan2ku.. aku sentiasa ada bersama kalian tatkala kalian memerlukanku.. selagi kudrat masih bersisa.. insyaAllah.

0 comments: