BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 13, 2011

A.Y.I.D = jiwang?

assalamualaikum semua.. hujung minggu yang penuh malapetaka.. tapi mungkin ada hikmah. Allah tak jadikan semua ini tanpa sebab..macam minggu sudah...bila aku seorang saja yang kene buat kerja merepek tu, mulanya aku ingin protes.. tapi disebabkan sikap ingin tahu yang melampaui batas dan jugak dorongan yang aku terima dari teman yang memahami, aku redha dan sabar je buat kerja tu sorang2.. rupa2nya apa yang aku buat itu....mendatangkan kebaikan kepadaku...alhamdulillah... sekurang2nya lepas la utk 1st test subjek tu. hahaha..

waduh2.. niat hati nak tengok member sanding tergendala... hancus gak motor kesayangan aku ni..tp takpelah, benda nak jadi.. x ley nak salahkan sesiapa...aku tetap terima segala ketentuanNYa ni..

dia cakap aku ni jiwang.. ye ke? kelakar lak. dah lama x dengar orang cakap camtu.sebelum ni, die je yang brani cakap camtu kat aku.. "bi ni jiwang la.. poyo je" selalu ungkapan ini yang aku dengari..tapi td bile de yang cakap cam ni kat aku... kelakar lak aku rasa.. huhu..saya ni x lah jiwang mana pun.. ikut mood gak.. tapi klau dah start jiwang tu.......faham2 la ye. saya ni pun de gak cite2 nak jadi cam Ahadiat Akasyah tu... xpun cam Faizal Tehrani ke.. tapi masa tidak mengizinkan.. dan kebetulan lak, bidang yang saya tempuhi sekarang jauh berbeza dengan bidang penulisan..so bakat yan ada ni x lah dapat dikembangkan sepenuhnya.. huhu :P apapun, terima kasih awak..

tadi kene hujan, mintak2 lah aku tak demam.. almaklumlah aku ni antibodi dah tahap minima,.. haha..kene amik vitamin ni. haha.. Ya Allah, aku syukur pdaMu atas semua yang terjadi.tnetu ada hikmah.. aku redha Ya Allah... amin...

1 comments:

greenrose said...

jiwang tue bukan ayat...haha...