BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 29, 2011

best tahap melampau

assalamualaikum..

menghabiskan malam minggu bersama BFF memang seronok. apatah lagi bila pergi menonton wayang, 'Pirates of The Caribbean - On Strangers Tides' 3D memang best. awal2 lagi aku dah bantai terkejut. segannya... mak bagi keluar malam tu pon mungkin sebab dah lebih dua minggu aku just habiskan masa ngan family matter je kot. so, bila balik sampai 12 tu kira standard la.. huhu

bajet nak anta dia balik, tapi tetiba hatiku teringin nak rasa teh mamak.. so, pecut la Deqman kesayangan aku ke Zubaidah MiTc.. huhu.. aku memang gembira sangat dapat jumpa dia. bila jumpa sebulan sekali ni, barulah ada kemanisannya.. banyak cerita nak di kongsi bersama.. hehe.. i miss u bebeh.. thanks banyak2.. nanti bila aku dah start kerja its my turn la utk payung ko. huhu

di pagi yang hening tu.. dapat message dari DIA... kenapalah dia still nak message aku kalau betul2 nak lupakan aku.. please lah.. aku akan pilih kawan dan hidup hanya dengan kawan berbanding aku pilih DIA dan aku hilang kawan2.. cukuplah.. aku redha sendiri..kerna ada keluarga dan kawan2 di belakangku.. huhu bajet poyo la ayat aku ni.. tapi even aku deny camne pon, sakit di tinggalkan tetap terasa.. sakit putus cinta, kecewa dan di kecewakan tetap ada.. parutnya masih berdarah sampai kini..lukanya masih membuatkan aku merana dan menangis sendirian..xpelah.. asalkan aku mampu atasi semua tekanan ini..insyaAllah..

by the way, aku nak nyatakan sekali lagi bertapa aku insan bertuah di dunia kerna dikurniakan sahabat yang superb. huhu

0 comments: