BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 4, 2011

InsyaAllah



Assalamualaikum..

Thanks sebab selalu ada untuk aku. InsyaAllah, aku akan pastikan aku tidak kembali ke jalan kemungkaran lagi...doakanlah aku ya.. Aku terlalu takut dengan azab neraka yang Allah janjikan untuk mereka yan kufur dan ingkar akan suruhanNya.. dan aku tidak mahu masuk di kalangan orang yang sedemikian...

Memang susah.. walaupun dah 9 bulan berlalu, memang susah untuk aku cuba lupakan segala-galanya.. Tapi mungkin juga, masa pengubat segalanya, insyaAllah. Aku hanya perlu yakin akan janji Allah.. Setiap dari kita kan memang telah dijadikan berpasang-pasangan... Tentu ada di luar sana jodoh yang sesuai denganku kelak. Aku hanya perlu menunggu..kerana aku sudah terlalu malas untuk mencari.. huhu..

InsyaAllah.. aku janji, aku buang segala kenangan antara kami dulu..aku sudah cukup terseksa dan merana setiapkali terkenang akan kenangan itu... Aku sudah tidak mampu untuk bersedih dan meratapi pemergian dia dari hidup.. Cuma yang aku inginkan tika ini adalah sebuah ketenangan.. insyaAllah aku akan dapatkan ketenangan itu bersama teman-teman dan keluarga tercinta..

Apa yang terjadi..memang tidak mampu untuk ku ubah. Ia sudah jadi sejarah lama.. biarkan sejarah itu terkubur bersama sebuah perhubungan yang tidak menjadi itu. Hari esok adalah hari baru untuk aku memulakan sejarah baru dalam hidupku..insyaAllah..

0 comments: