BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 25, 2011

To my 2nd author

assalamualaikum..
dear my 2nd author..

aku nak ngadu sket kat ko...ley ke? ada masa x untuk aku? kalau xde pon kene adekan gak tau. my 2nd author, aku bukan xmo nak ikut nasihat ko. aku ikut ni. aku cube jd follower terbaek dan mantap.. huhu.. aku dekatkan diri aku ni pada Dia.. mintak Dia jauhkan perasaan ni sejauh2nya.. kalau sampai planet Pluto pon xpe. untuk pengetahuan ko, YES aku memang dah boleh terima hakikat about the END of our love story. Ye.. aku memang dah sibukkan diri aku ni dengan aktiviti kerohanian dan macam2 la. pendek kata, memang aku xde masa untuk merenung seketika waima membelek kenangan kami bersama. aku tau apa yang aku buat dulu 1 dosa. dan wajarlah aku bertaubat. sungguhpon aku pernah patah hati, gile *, tapi ada yang berkata, 'Allah tu Maha Mendengar dan Menerima taubat hambaNya yang benar2 menginginkannya.' Sebusuk2 aku, sejahat2 aku, sejahil2 aku, selagi aku pegang kata2 hamba Allah tu, insyaAllah xlah aku terjerumus dalam dosa lagi.. tapi yang aku nak ngadu kat ko petang2 ni adalah.... erm.. hatiku, masih lagi dibayangi dengan syaitan..masih dibelengu syaitan..sehinggakan hati ini meronta2.. hingga baru sat tadi aku mengalirkan airmata, dok teringatkan si dia. ish.. ape aku nak buat?? aku dah cuba. setiap saat aku cuba ingatkan diri aku ni, tentang segala kejahatan yang aku dah buat. menangis airmata darah sekalipun xkan dapat tebus airmuka mereka yang dah aku jatuhkan tu.. aku tahu tu.. dan setiap saat gak, aku beristigfar.. almaklumlah, banyak sangat dosa. :P aku rasa apa je yang jadi kat aku sekarang ni, de kait rapat dengan dosa2 masa silam. memang x dinafikan, sejak kecil aku memang istimewa dan begitu dijaga siang dan malam sebab kesihatan aku yang kurang memuaskan ni.. tapi apa yang aku lihat dan amati, xkan lah sampai sekarang, ye x? sampai bila lah aku nak dok menyusahkan orang kat sekeliling aku?? sampai bilakah aku harus bergantung pada ubat2 ni?? aku dah busan. Jangan marah aku ya, tadi aku message die.. dan aku memang x sangka die akan reply message aku tu. ternyata, die masih 'care' dan 'sayang' aku. apalah dosa die sampai aku sanggup ikut telunjuk syaitan dulu.. ya Allah.... ape dah ku lakukan??????????? dear my 2nd author, doakan agar aku kuat. agar ku temu cinta sejati.. agar kutemu damai yang ku cari...insyaAllah....

0 comments: