BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 11, 2010

Untuk my 2nd Author...

assalamualaikum.. to my 2nd author... emm aku tau memang ko xde minat untuk mengajar.. tapi buat sementara waktu ni, why not, kan.. dari pada mak ayah ko membebel yang ko x keje2 g.. erm lagipun mengajar ni kan dapat banyak pahala.. huhu... amal jariah tu.. even apa yang kau ajar sikit, tapi kalau diamalkan, kau jugak yang dapat pahala.. berterusan lagi... beruntung betul kau..

em tapi, kalau memang dah xde minat dan kesungguhan dalam bidang tu, aku memang sentiasa doakan kau.. dapat pe yang kau nak.. yang kau selesa dengannya.. insyaAllah..

tentang kes merajuk2 ni... erm xdelah merajuk mana pun.. aku faham.. kau kan tak sihat.. xpelah.. masih ade masa lain.. insyaAllah.. mungkin memang xde rezeki nak keluar dengan aku kot.. huhu.. so, kau janganlah fikirkan sangat istilah merajuk ke apa ke... aku ok n steady...

lately..aku asyik teringatkan dia.. untuk pengetahuan kau, dia masih lagi menghubungi aku.. mungkin cuma sekadar kawan.. dan aku pun memang dah xde nak rasa pape kat die. dunt wory k.. erm cuma yang menggusarkan aku ialah S.A.O tu.. em die de message.. tapi kau faham2lah.. aku memang xkan reply or apa je bile de kena mengena dengan dia.. hati aku sakit.. nanti teman aku ye.. aku nak pulangkan sesuatu yang bukan hak aku..

hari ni, insan yang banyak memberikan motivasi dan cahaya yang menerangi jalan aku yang selama ni gelap nikah.. tapi aku xde inisiatif pon nak pergi menjenguk.. entahlah.. aku sepatutnya gembira.. dia dah bahagia.. dah ada orang lain yang mampu jaga dia.. tapi aku sebaliknya sedih.. aku x ada untuk turut sama meraikan hari bahagia dia ni.. apelah aku ni.. ish.. aku hanya mampu berdoa dari jauh je.. kalau aku xde pon, majlis dia tetap akan berjalan, kan.. hehehe.. aku bukan penting pun.. tapi die tentu sedih.. xpelah.. sedih tu akan hilang secara beransur-ansur...

mungkin inilah caranya.. aku perlu menyibukkan diri ni dengan perkara-perkara lain.. ish.. mungkin ini yang terbaik agar aku dapat lupakan segala yang berlaku.. dan aku juga harus lebih tumpukan pada study aku je.. hahaha..

0 comments: