BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 18, 2013

Kenapa mudah sangat...

Assalamualaikum w.b.t.

Kenapa lah mudah sangat nak pergi.. Mudah sangat nak memutuskan sebuah ikatan persabahatan. Hmm.. bukan ape.. tiba-tiba je hati ni jadi begitu sayu sekali.. Mudah sangatkan kau ambil keputusan untuk pergi.. Mudah sangat kau berpaling tadah meninggalkan aku.. Walhal, selama ini, bukannya kau tidak tahu isi hati ini..

Tiba-tiba je, bulu mata sebelah kanan ku gugur.. Ermm tu petanda ada yang merindu.. Tapi, siapakah yang sudi dan ingin merindui diriku? Hmm.. Mungkin itu tak penting untuk ku ketahui. But serious.. aku merindui seseirang..Ops bukan hanya seseorang.. tetapi aku merindui pada mereka yang pernah mendampingi hidupku.. Pada mereka yang pernah rapat denganku..

Tapi, kenapalah mudah sangat orang-orang ini menjauhkan diri dariku? Apa salah dan mana silapnya? Aku sunyi sangat.. sunyi dan rindukan mereka. Sekarang ni dah famous WeChat, Wassup dan sebagainya..Alangkah indah dan bagus kalau hati ini boleh berWeChat atau Wassup dengan mereka.. Cukuplah andai aku tahu bahawa diri ini tidak pernah dilupakan.. Cukup andai mereka menyedari keberadaanku saat ini.. Cukup andai mereka tahu bahawa aku amat-amat merindui mereka..

To NH, walaupun kisah antara kita sudah berabad lamanya, kisah ini akan kekal dalam lipatan ingatanku.. Thanks for everything. Untuk VC a.k.a E, aku masih menunggu jawapan atas pemergianmu..

0 comments: