BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 18, 2011

is it love? or just attraction? or maybe just to make me happy..

assalamualaikum.. ya saddiqi.. ya ukhti... ya sahabat.. entah kenapa sebelum aku bisa melelapkan mata ni.. aku tergerak nak menelefon seseorang.. sedangkan 2 jam sebelum tu, aku memang dah pon call untuk yang pertama kali..aduih,....

aku sendiri x mengerti ape sebenarnya yang jadi pada diri aku ni. mungkin ada tindakbalas kimia macam siang tadi.. masa aku cek dan campurkan air dalam H2SO4 dan solution tanah aku tu.. huhu.. yang pasti, ketika aku berbicara dengannya....hatiku berbunga sendirian. alamak.. jiwang ler plak..tapi yang pasti ini yang terjadi..

setelah berminggu bergelut dalam kesakitan.. dan kemuncak2 kesakitan itu.. mungkin kesakitan itu akan kembali reda.. siapa tahu.. dan aku, akan sedia menerima segala kesakitan itu dengan tangan terbuka..kerna aku telah lali dengannya..namun, adakah dia.. yang bakal ditakdirkan bersamaku nanti mampu menerima kekurangan ini? adakah dia juga akan pergi meninggalkan aku sebagaimana 'dia' pergi dahulu?

bercerita tentang 'dia'.. kelmarin, aku menghubunginya, namun usaha itu sia2.. benci sangat dah padaku barangkali.. sampaikan aku menghantar pesanan berunsurkan rayuan.. aduhhh ape la nak jadi ni.. ish... mungkin aku dah biasa berada bersamanya ketika aku sakit.. dan sekarang bila keseorangan...aku jadi bingung.

dia.. si ros hijau...terima kasih kerana menerimaku sebagai kawan dan sahabat.. insyaAllah aku akan pertahankan persahabatan ini seadanya.. mana tahu.. si ros hijau ini mungkin jodohku.. siapa tahu.. yang pasti, aku tahu si ros hijau ini tidak mampu melupakan insan yang amat dia sayang.. mana mungkin aku bisa mengantikan tempat insan itu...

dan aku.. adakah aku mampu melupakan 'dia'?

2 comments:

greenrose said...

aku juga tak pernah bisa melupakan org2 yg aku cinta...;(

Anonymous said...

jgn berputus asa..