BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 4, 2011

Ikan Kerapu kalau dah bersuara....

assalamualaikum.. bertemu lagi setelah lama menghilang diri. sedar atau tidak, dah masuk tahun baru.. 2011.. tutup sudah buku lama 2010.. cerita baru, kisah juga baru.kalau boleh biarlah tahun baru ni, aku punya semangat baru.. untuk teruskan hidup.

semester baru pun dah mula. banyak sangat pressure lepas ni.sure punya la.. sebab aku banyak tarik subjek sem2 akhir kw bawah.. tu la sape suruh gatal sangat masuk cls senior.. huhu.. takpelah, even semakin sukar untuk dapat DL, tapi aku cuba jugakla..

result interbiu haritu x keluar lagi.. ish bila lah agaknya.. yang gred 41 nye result tangguh 7 hb ni.. untuk aku lak? siapa tahu.. langsung xde announcement. aku memang x berharap pon. ni kan tengah study.. x abis pon lagi.. bek tumpu pada yang satu.. tapi dah kalau rezeki tu ada, insyaAllah.. xkan ku tolak..

tadi wat calculation sikit tentang cgpa dan gpa target.. erm kalau sem ni aku amik 15 kredit hour, aku still gak kene dapat semuanya sekurang2nya A-, barulah pointer aku ley naik... tapi bi bebudak  ni nak ajak daftar BBI la plak.. ish esei lak tu.. tapi tu la, kalau x amik sekarang, bila lagi.. ni pun banyak je gap dalam time table aku tu.. kalau nak push, biar betul2.. jgn ala kadar je.. insyaAllah, jika aku sihat dan xde masalah yang melanda, atleast aku ley cuba dapatkan A untuk sekurang2nya 3 subjek.. yang len tu, dapat B+ pun dah cukup syukur..

xpelah.. ni semua perancangan je.. emm ingat nak balik rumah minggu ni.. banyak betul barang yang xde.. camne lah aku boleh terlupa sport shoes aku.. ish xkan nak gune kasut BUM aku tu.. xmo r.. sayang tu.. terpaksalah balik jugak.. notes pun banyak tertinggal..dan yang penting, stok ubat yang semakin tidak mencukupi....

aku bukan malas nak ke Pusat Kesihatan Universiti tu..cuma... em tentu doktor kat sana dah bosan tgk muka aku.. hehe.. balik2 muka ni..
ade ke patut adik angkat aku cakap antibodi aku lemah.. cembeng la.. dan macam2 g die kutuk aku.. ish.. die bukan x tau memang aku selalu sakit2.. sejak aku kecik lagi..emm dah lali dah pun..

result xm lepas dah lama keluar.. tapi aku x report pape kat mak.. malas r nak cite kat mak yang anak DL die ni dapat cangkuk baju.. haha.. tapi memang wajar la aku teruk subjek tu..dah la slalu ponteng class, report amali pun de yang tinggal.. x anta.. mane lah nak dapat full marks.. dan aku x jawab final dengan betul.. ish.. nape la aku ni slalu sakit x kena tempat? agak2la.. kalau nak kejang ke pe pun, tunggulah kuar dewan exam.. haha

aduih pe la aku merapu dan kerapu ni? untuk AWAK - Greenrosegurl- thanks ye sebab sudi kawan dengan saya..

0 comments: