BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 27, 2010

B.O.L.A

B.O.L.A
Assalamualaikum.. bertemu lagi... tntu mengelirukan tajuk kali ni.. B.O.L.A.. apa benda ni.. sebenarnya aku juga baru saja mengetahuinya.. setelah lebih 10 tahun aku mendengar dan melihat pernyataan ini.. dia sering memberiku secebis kertas, yang bertulis di atasnya huruf2 ini.. aku hanya tersenyum.. sedangkan aku sendiri tidak tahu apakah maksudnya...kini setelah masa berlalu.. barulah aku mengerti Best Of Luck Always.. terima kasih.. aku tidak tahu selama ini.. dan aku hanya pura2 tersenyum dan mengangguk setiap kali kau ungkapkan huruf2 itu.. terima kasih.. kerna kau tidak jemu menjadi cahaya dalam hidupku.. kau tidak pernah kenal erti penat menjadi mentor buatku.. namun.. kurang lagi 2 minggu.. kau dan aku akan wujud jurang antara kita.. jurang yang besar.. kau dan aku tidak boleh lagi seperti dahulu.. kita sudah berbeza.... namun jangan kau risaukan aku.. insyaAllah.. selagi iman masih di dada.. selagi aku mampu membimbing nafsu ku ini ke jalan yang benar, insyaAllah.. aku tidak akan terpesong jauh... banyak yang telah kau lakukan padaku.. ramai yang mencemuh usahamu padaku.. kata mereka...ibarat mencurah air ke daun keladi.. tapi kau pekakkan saja telinga. terima kasih.. duhai sahabat.. rafiqwafiyku...semoga kita menjadi mujahid dan mujahidah kekasih Allah.. insyaAllah

0 comments: